Tisdag

Idag fick jag o Madde veta att vi kommit in på komvux, känns ju bra, eller nått.!? hah..

Har nyss varit nere i källarn o solat! idag igen.. måste ta igen brännan, sola ju inget när ja va förkyld..

Skönt o vara ledig! hel ledig för en gång skull, det är alltid nått möte eller gymmet eller något annat man ska fixa med, men idag kan jag göra precis vad jag vill, o vad vill jag göra? hmm.. Inte bestämt ännu.. Ta en promenix me Sandra sen efter 4 iaf..

Har ju nåra julklappar kvar men de tar ja nog på fredag.. ska sminka mej på make up store då, sen på kvällen blire julmys hos erika me glögg o massa gott me tjejjorna.. :)
Juldan blire utgång :) hehe.


Fia brorsan Micke o jag :) *fniss* värsta fotomodellerna.haha nej det ska bli en tavla till Mamma o Pappa i julklapp!
Tur att dom inte är några internetnördar så det ser det här :) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0