Torsdag!

Idag har jag varit på stan med mamma, handlat de sista julklapparna, sen köpte jag ett nytt överkast på hemtex.. Jätte fint.. :) Sen träffa ja sandra en sväng. vi solade och va på systemet o Bahuhaus. :) hehe..

I morgon blir det stan igen, ska ju sminka mig kl 14. sen ska ja o sandra fika hos erika på Cafe Kuriosa :)

Jag vill ha lite julkänslor!! Har varken sett ett luciatåg eller börjat julpynta, (förutom julstjärna,ljustake&Julkulorna i förnstret).. Tråkigt!... Kanske ska sätta upp julgranen på lördag, men vart fan ska den få plats?? .....

Kanske får lite julkänslor i morron när vi ska dricka glögg, äta pepparkakor och annat julaktigt :)

Bubbles-it`s christmas time... påminner om julen när man var mindre, den måste ja tanka hem!...

Nu ska ja snart åka o jobba börjar kl 21.00.. Missar Magnus Betner i kväll på kanal 5, (ingenting är heligt)börjar ju 21.00. =/ fast å andra sidan så såg jag ju han live, men han va så jävla bra så ja vill se meeer!! :)
magnus med dottern Lina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0