Onsdag

Idag har ja o Erika varit ute och gått i svärtinge och tittat på fina hus! trevligt.. sen har ja solat o snart ska ja laga mat tänkte jag.. ska till gymmet sen vid 5, o när ja slutat ska ja o Vickan träna :) aaa råå.. hahah..

Igår färgade ja mina ögonbryn och fransar! vart ju helt ok! sen tränade jag lite, måste ju passa på när man ändå var där :) Sen var jag och älskling och handlade mat på citygross.. blir alltid så jävla dyrt när ja handlar där, bara för att det är billigt så köper man mer o då blir det ju inte billigt till slut! hah!
Sen hade vi mys kväll åt massa onyttigheter och skulle kolla på film, bara det att Micke somna så ja fick inte mycket till sällskap :) Titta på 13 snart 30, den gick på tv i går, är ju en tjejfilm så förstår ju att han somna. =) haha..

Nu har vi bokat biljtter till Magnus Betner och Lars Winnerbäck! Kommer bli så satans kul! *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0