Onsdag

Just nu gillar jag mest:

Mat
- ja det är ju faktiskt gott.
Fronda - är ju bara så klockren.. Mr brilliant mfl..
Micke - världens finaste pojkvän. vad skulle jag göra utan dej?
Godis - har värsta suuuget jämt o hela tiden!!
Desperet Houswhifes - serien är ju helt underbar.
Prison break - oxå helt underbar (är nog bara för att Wentworth Miller är med)  : )
Magnus Betner - helt sjukt rolig (och snygg)

Just nu ogillar jag mest:

Mina akvariefiskar - dom bara finns där och gör ingen nytta, man glömmer lixom bort att dom existerar, o fula är dom med.
Dammtussar - vart kommer dom jävlarna ifrån och varför ska dom bosätta sig just här??
Städa - blir ju alltid lika stökigt igen efter en dag så det är ju ingen vits.
Min bil - är det inte det ena felet så är det det andra, ingen ide o laga den längre för då är det något nytt som gått pajj..
Min förkylning - den går ju ta mej fan aldrig över, ja orkar inte längre!!!
Bombhot - amen hallå, sluta bombhota eneby centrum! vad har dom gjort?

Nu har ja avreagerat mej lite, nu ska ja hoppa in i duschen o sen har jag blivit tvingad att åka o köpa fisk mat, men ja vill inte, fast ja har väl inget annat val annars dör väl dom jävlarna.. o då blire liv kan ja lova!!









Wentworth Miller ; )


 Fisk jäveln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0