Tisdag

Nu är jag klar med mitt skolarbete! Skönt! o praktiken är slut! ska snart tillbaka till skolan!

igår var jag duktig och var på gymmet o tränade :) Fick skoskav av mina nya träningsskor :( ajj!
Sedan var jag med Moa o Erika vi gjorde vofflor o kollade på Saltkråkan :) haha..
Erika o Moa gjorde blonda slingor sedan gick vi ut o gick runt pryssgåren, det var riktigt skönt väder i går kväll!

ska jobba natt i natt! :) Blir o ta med mycket te o mycket godis o några tidningar! :)

Hyfsat väder idag oxå, blir nog en promenix idag med :) får se om ja orkar pallra mig till gymmet idag..

Längtar tills på lördag! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jaaa Carro det e bra att du längtar till lördag för då är det party :D Hittade du benvärmarna?

2008-04-01 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0