Måndag

I morse när klockan ringer o ja går upp höll ja på att tuppa av, helt snurrig o illamående, fick springa in till muggen o spy. Länge sen ja mådde så dåligt.. Ush å jätte bra när man ska börja jobba om sisodär en 30 min.. Så det var ju bara å ringa o sjukanmäla sej. får sånna skuldkänslor när ja sjukanmäler mej, inte för att ja gör det ofta men när man vet att det inte går att sätta in någon annan vikarie.. men men är man sjuk så är man.
Nu börjar ja känna mej lite bättre, har fått i mig lite The & digestivekex..
Det värsta är oxå att man måste registrera sig på komvux idag innan kl 19.00 men ja får pallra mig dit.
Sjukast var när Madde ringde mig i morse,
-Hej ja är sjuk ja har spytt!
-Va du med? Ja oxå! haha.
fast vi har ju inte träffats så vi har ju inte smittat varann.
Men hur som helst så måste vi åka dit o registrera oss för man får varken ringa eller maila.
Det blir nog grannt det här! Ush! Ja har inte tid att vara sjuk!..

Nog om det. Igår beställde ja en jacka från Josefssons. jätte snygg höst/vår jacka

Sen fick man ett snyggt överkast med också + att man fick halva priset på jackan :)
Riktigt bra erbjudande.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänker på dig!

Puss

2008-08-12 @ 14:45:41
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0