Måndag

Igår var vi som sagt hos Fia o skulle göra knäck! haha. Ja vad ska man säga, vi hade ju trevligt iaf! haha
första omgången med knäck blev bleka o ej färdiga, fick gå o köpa nya ingridienser, sen gjorde vi ett nytt försök efter att Fia ringt sin mormor o övrig släkt o frågat hur man skulle gå till väga! Då fick vi reda på att det skulle koka rätt länge! (sisodär 30min-1tim) Som ja sagt redan från början men tjejerna trodde inte på mej där :) Haha, (kanske berodde det på att de hört min o Hannas knäckinsident från förra året) haha. Men hur som helst så fick knäcken koka längre denna omgång o det började likna knäcksmet, så vi satt o drack glögg o hade mysigt tills vi insåg att vi skulle testa det så kallade kultestet. hahah det var då vi insåg att vi brännt smeten o knäcken såg ut som chokladknäck o smaka brännt! hahah då gav vi upp! Att det ska va så jäkla svårt att göra lite knäck! haha.. Aja nästa gång går det nog bättre för hoppningsvis! :)
Men tack tjejer för en trevlig kväll, även fast det inte blev några knäck! :)
Knäckligan!

Just det har fått tid så ja kan ta bort mina leverfläckar, nu på torsdag kl 11.30 :) Shiit är lite nervös faktiskt! Men kommer nog bli bra! Å på tisdag ska ja göra naglar! har sparat ut mina egna så de är långa o fina, men vill ha lite gele på så de håller! Bästa nagelacket Trind, prova det ni som vill spara ut naglarna, skit bra!

Kom nyss hem från stan, ja o Madde gick en snabbis efter skolan, hitta en jätte fin svart klänning på Åhlens, ska prova den nu o se om den är bra annars ska ja lämna tillbaka den! Kanske ska ner en sväng till med Micke sen..
Måste laga mat oxå! hmm.. Men vad? samma jämt.. orka..


Kommentarer
Postat av: Per

Hej! var inne och kollade på din blogg :) tänkte om du var intresserad av att se min hemsida och kommentera den på din blogg, vad du tycker alltså :) hör av dig gärna till mig via mail i så fall :) //Per



Min hemsida har adressen www.turistmal.se

2008-12-15 @ 12:15:43
URL: http://www.turistmal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0