Torsdag

Igår följde jag med grabbarna ut på Glan i båt! Inte den största båten direkt. Hahah ja var livrädd.
Tjata till mig en flytväst, aldig att ja hade satt mig i den båten utan flytväst! :) Sen puttra vi iväg 4 pers, å mitt ute på glan typ säger Bulten: Här Carro styr!
Asså ärligt ber man mej o styra så får man fan skylla sig själv om det går åt helvete..
Skulle styra lite åt höger, då svänge hela båt fan, då skulle ja svänga tillbaka lite åt vänster, då blev det gungning på hela skiten o vi höll på att ramla i hela bunten! Aldig varit så rädd i hela mitt liv! Släppte hela skiten o skrek! Fy fan! Grabbarna såg inte så kaxiga ut då heller! haha.. Aja sen årdna det iallafall upp sig, ja slapp att köra o då gick det lite bättre. Vi åkte till en Ö som det låg ett hus på o sen ett stort berg som man kunde hoppa o bada ifrån. Indianberget hette det tydligen! Fint ställe!




Aldrig mer liten båt i stor sjö!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, det lät ju skit kul ;P fan va roliga äventyr du är på då hela tiden..jag vill oxå åka båååt! När ja va liten va jag där 2 ggr om året men nu som äldre blir det bara på sommarn..o nu när man är vuxen får man börja betala för sig sj så nu lär det kanske inte bli varje år, men jag hoppas :) kram!

2008-07-04 @ 14:35:25
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0