Arg!

Fick nyss veta att någon sparkat av backspeglarna på Mickes bil i natt..
blir så förbannad.. det händer ju hela tiden, backspeglarna på min tigra har blivit avsparkade ett X antal ggr oxå.
Hur vore det om ni skaffa er ett liv!.......

TattarHaga,
-Förra helgen såg jag när typ 8 pers snodde fälgar från en bil på vår parkering mitt i natten.
-Kille på cykel snor Mickes ventilhattar från hans fälgar, händer typ jämt..
-sparkar av allas backspeglar
-inbrott i mickes vinterbil, snor endast en blinkande julgran som stod på panelen.
-Hoppar på taket på vinterbil nr 2.. ofta?!
-vinterbilen blir snodd, Vakna på morgonen o tittar ut genom fönstret,
Micke din bil är borta, Ahh eller hur lägg av.. amen det är sant.. mm.. visst.. jag går ut o äter frukost sen när han kommer upp skriket han Den är ju borta!! ja sa ju det.. amen du sa ju inte att du va seriös!!
efter några dagar hittar han den på himmelstadlundsvägen o snodde tillbaka den..

Tur att det finns försäkringar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

SPETTAN DIN SOPPA. ofta min gammla design på bloggen :D

2008-05-22 @ 18:17:18
URL: http://ihennesskor.blogg.se/
Postat av: Linnea

Japp, fast min sida var rosa oxå :) haha. tack du :p mycket pill! allt bra, hur är det själv då? puss

2008-05-22 @ 20:17:48
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0