Torsdag

Sommarlov! Härligt!! Är ledig 1 vecka innan ja går på shemat..

Igår satt ja på min lilla balkong o solade till kl halv 3 :) riktigt skönt! sen kom Ida o hämta mig, tog en sväng på stan, inhandlade en ny klänning från MQ som ja ska ha på studentfesten tänkte jag, ett nytt läppstift från MakeUpStore. o rosa ljus.. Sen bar det av till Folkparken, Ja o ida köpte med oss Macdonaldsmat o käka på filten.. Sen blev det Vollyboll.. Rätt kul.. Men det var kallt som fan i skuggan!
Mötte sedan upp Micke o Krangel vid minigolfen!
Sen blev det  en kvällspromenad med Micke o brorsan. Så himlans mycket studenter överallt, ja vill oxå!! Att ta studenten är fan det roligaste jag gjort i hela mitt liv! studentveckan är en oförglömlig vecka! o inte tala om balen!!!

   

 Mitt fina fat som min pyssliga mamma har gjort åt mig :)


I morgon ska jag o några (hemliga) fixa en hemlig sak! hihi.. KUL!!! Berättar mer om det när det inte är hemligt längre! hahaha...
Sen på kvällen blir det Harrys o sen fest! det är ju inte varje dag man går ut på en fredag men det kommer nog bli skit kul! :))

Nu ska ja sola på min balkong! :) I kväll blir det o jobba lite extra, börjar 16.30.. skönt!
Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Sitter här o är lite smått avundsjuk på ditt fat du har fått! Jag bara älskade dom! Och jag tror jag älskar din klänning oxå! Passar dig perfekt!

Förresten...har du oxå fått vadderad post idag? HAHAHAHAHA

Puss puss

2008-05-29 @ 21:22:38
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0