Tisdag

Fortfarande sjuk :( Men i morgon går ja till skolan iaf! även fast rösten sviker! Pallar inte o va hemma!

Igår va ja o gjorde tandavtryck till tandblekningen :) jätte obehagligt men samtidigt lite kul :) hon körde in som en spade med blå gegga i munnen o tröck upp mot överkäken! kunde knappt andas, sen skulle man sitta så nån minut, sen när hon drog ut den blev det värsta trycket, trodde hela överkäken skulle följa med ut! haha.. Så ska avtrycket skickas iväg o göras iordning sen får ja det om ca 2 veckor :) sen är det bara o köra!

Haha det första hon sa när ja kom in i rummet var! Men herre gud varför ska du bleka tänderna?! haha.
Kollade o jämförde på deras färgskala, hade visst de vitaste :) Men det är klart lite vitare går det väl att få sa hon bara :)

hmm.. Vad ska ja hitta på nu då? har städat det mesta.. ska nog diska o laga lite mat! Guuud va roligt! inte..


Darin och Kat de lunas låt är ju skit bra! Så får ja väl va en tönt då! men den är faktiskt de!

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Mysan !

Hej gumman ! trodde inte du hade nån blogg fören jag kollade i min mail på komentaren du skrev för lite sen! med oss är det bara bra, hon växer så det knakar skrutten. hon är redan 2 månader :O Min födelsedag var faktiskt mkt bra får jag lov att säga, mkt fina och praktiska paket :D din då? såg att du gick i skolan (eller läste jag fel tro? :S) vad läser du? Kramar My & Tuvis

2008-11-11 @ 16:47:52
Postat av: Sandra

Fin bild! Älskar tröjan (sällan) haha Krya på dig gumman! Pusspuss

2008-11-11 @ 21:49:52
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0