Måndag

Har idag varit på Madde, Bulten o Jonnys rättegång (ang. nyårs bråket), det gick jätte bra, knäckte dom verkligen! Asså sitta o ljuga i rätten det är inte så smart gjort! Sa helt olika berättelser! haha! Aja skönt att det är över snart, har ju bara tagit sisodär en 2 år!
Efteråt åkte vi o käka på Lindahls på Maxi, sen tog ja en sväng in på MQ o köpte en jätte fin rosa/vit  "tunika" eller vad det är, jätte fin iaf!

Ska ha mina 2 praktik nätter nu, ska ta med filmen Honey så min handledare får se den! Bästa dans filmen! 
Min handledare är hur bra som helst, klockren! :) Kunde inte fått bättre!

Jag har ju blivit hurtbulle,  går 1 varv i spåret varje dag! jätte skönt! Höst är härligt, så himla fint!


På fredag ska vi äta planka hos Mickes pappa o Annsofie & på lördag blir det klassfest med gamla Bf gänget!

Vill ha helg! NU!

Kommentarer
Postat av: Hanna

2008-10-13 @ 21:05:33
URL: http://maelton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0