Onsdag

Idag tog jag mig en promead till skolan, hade bara en lektion sen tog ja en promenad hem oxå :)
Sen kom Sandra P hem till mig en på en kopp The å snacka lite skit! Magen bara växer å växer :) Så fin!
Sen mötte ja upp Erika så tog vi oss en power walk runt himpa! Så idag har ja rört på mig ordentligt!
Har även hunnit med att slänga mig i solariet en sväng! Resten a kvällen har ja tillbringat i soffan å pluggat! Micke är på väg hem från Stegeborg, han har varit å lagt i båten idag :) De ska ju på fisketävling på söndag grabbarna :)

I morgon ska vi till Linköpings sjukhus på studiebesök! Kan bli intressant.. eller?.. får vi se..

Ska bli bra väder till helgen :) Har planer på att åka till Vadstena.. ska tydligen vara fint där!? Å sen Bio, Micke vill ju se Fast and the furious så de ä väl bäst att gå på den då :) hähä.. Söndag blire å hänga med Hanna å lille Elton!

Åh ja vill tillbaka till värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0