Söndag

Jaha då vare söndag igen då, fan va fort helgerna går!
I fredas va ja Erika o Jossan på stan o sen fika vi på Fräcka i solen.
Hittade äntligen mina efterlängtade Chinos som ja letat efter så länge!
Sen inhandlade ja även en kort jeans jacka från Gina!
Var hemma hos Jossan en sväng för Erika skulle låna en klänning av henne när hon ska på bröllop! Det blev en brun jätte fin klänning :) Sen kom Sofie så gick vi återigen till Fräcka å käkade då alla var jätte hungriga :)
Sen gick ja och mötte upp Christin Pamme o Evelyn så gick vi till Trädgårn! Där vare fullt vill ja lova :) Efter lite barhäng o prat med folk fick vi tillslut tag i ett bord! Hade jätte trevlig, evy sprang omkring o charmade vid olika bord :) Hon är inte blyg hon inte, så söt! -Vill du titta på min reflex? :)
Blev hur som helst kvar på trädgårn rätt länge, hittade ju min käre bror där som ja hängde gäng med! Sen fick vi nog då det var för lång kö till tjejtoan så då knalla vi hem till honom o kissa sen följde han mej till spånkan o så fick ja en daim som resegodis :) haha Sen mötte Micke upp mig, som hade varit på EuroBowl sen knalla vi hemmåt!

Lördan tog ja o Micke en roadtripp till Vadstena! Ja o vad fan gjorde ni i vadstena undrar väl ni, men ja ska säga er att det faktiskt var en riktigt mysig liten stad! Vi gick omkring på små gator, åt på fin resturang, shoppa o bara gled omkring! Jäkligt mysigt faktiskt! Sen fick vi för oss att åka förbi Motala också så blev det en sväng till Varamon badet där vi köpte glass o glassade i solen på en filt o tittade på idioter som badade! Jo det är sant, först var det en lite kille på typ 7 bast som sprang i som om de vore mitt i sommarn, sen kom moppe pojkarna o va inte sämre dom! herre gud ja som knappt doppa tårna! Å i sommras va de knappt att man våga sig i då för de va så kallt, å då va d mitt i sommarn! haha!







Varamon badet






Micke kissar :)

Sen åkte vi hem o slappa ett tag sen blev det en snabb fika hos Jonny o Riva innan Bion! Såg Fast and the Furious! Den var helt okej, lite overklig kanske :) Men lätt se värd!

Nu ska ja snart hoppa in i duschen sen blir det att hänga gäng med Hanna o Elton!
Puss&krÄm;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0