Förfest&Palace

I lördags blev det en riktig tjejfest här hemma :) Vi dansa macarena o fågeldansen sjöng o hoppa i sofforna :)
Riktigt rolig o lyckad kväll :) Hamnade på Palace där vi träffade lite roligt folk! dels en Skånsk kille som hängde med oss ett tag som ja först inte förstod ett ord av va han sa så vi fick prata svengelska :) haha! Sen träffa ja ju Sara :) Alltid lika roligt att träffa dig vännen! (Dags för film kväll snart Micke har fixat en ny skräckfilm) VARNA ANTE!
 Här kommer lite bilder från kvällen!











Nu ska ja o Micke se på Ice age 1 :) Får se om ja orkar hålla mig vaken, blev ju inringd i morse så har jobbat från 8 på morgonen till 8 på kvällen idag, ruggigt segt! Så är helt pajj va ju vaken lääänge igår!
Tack Fia för hjälpen! Du är ju en pärla!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: moa

Tack för i lördas spettan, Orkade inte komma & hämta vinet haha & din väska är i säkert förvar hemma hos mej.. Du måstre Lägga ut ALLA blider på facebook när du har tid så jag kan snooo dom puss

2009-08-03 @ 22:15:50
Postat av: sarase

hahahahah jaaaaa den vill jag se! grejen är att jag älskar skräckisar! men bonus är ju om det e bra skådisar ;) haha! Skulle gärna vilja hinna med den filmkvällen innan Grekland! Men jag vette tusan om vi kan klämma in det :/ Vi åker ju på fre morgon! PUSS!!!

2009-08-04 @ 00:23:33
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: ull-lina

Tack för i lördags Carro! superkul kväll:D väldigt fina bilder måste jag säga!! haha kram Lina

2009-08-04 @ 11:31:59
Postat av: carro

Tack själva bruudar :) ja de va skit kul! Puss på er!

2009-08-04 @ 15:11:30
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0