Onsdag

Idag är ja trött, riktigt jäkla trött! Vill bara ha ett nytt jobb nu!...

Men nu så ska ja o Micke ut till la familia i Skärblacka! :) Ska bli mysigt!

Å i morgon är vi lediga så då blir det heldag i Skärgårn :) wiiie! Sola & Bada! Eller a sola iaf! ;)

Sommaren med Göran var helt underbar, garva i stort sett hela filmen :) Han är ju en klockren skådespelare den där GÖRAN :) haha..
Efter filmen åkte vi ut till Lindö å käka vid hamnen, blev pizza för allihopa, dock inte lika gott där längre?!.. Å konstiga menyer, priserna stämde inte o de var mosade flugor på typ varje sida! Geson tänkte fråga om det ingick mosad fluga på capriciosan.. haha.. tur att han inte gjorde de, hade ju varit äka honom o fråga en sån sak...

Nej nu ska vi åka!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter härligt det där med skärgården :-)

Själv är jag hemma i stan och jobbar. Till helgen får jag börja förbered för utflytten...

2009-08-05 @ 16:19:07
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: sarase

Jaa det hade verkligen varit likt honom, haha! Men åå jag som hade velat ses!



Hur är det idag då?Va mysigt med en heldag i Skärgården... men det lär du behöva efter min hemkomst ;) haha närå sötnos! PUSS



Vill också se den filmen! Alla säger att den e skit bra!

2009-08-05 @ 17:03:03
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag vill också åka t i skärgårn nu när de e så fint väder!



De verkar som att de e många som jobbar inom vården nu. Men jag tror säkert att frisörskolan är rolig. Man vill ju som sagt få fast nån gång annars tröttnar man ju...



Vi bor i ett hus i kolmården/krokek. Ett litet hus som vi byggt ut o renoverat (eller rättare sagt, vi håller på fortfarande o har mkt kvar). Jag trivs superbra!



Ha de så bra i skärgårn då :) kram

2009-08-05 @ 21:28:48
URL: http://sandiesun.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag skrattar fortfarande, så roligt va det igår!



HAHAHAHA



Myspys snart igen min vän!



STOR KRAM



(Och TACK för det fina barnen fick, TACK! Chokladen har Magnus gömt nånstanns, förbaskade Grovslang!)



haha

2009-08-06 @ 10:08:25
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: sarase

Åh tack underbara!!Är så glad!!Hoppas du får jobbet!!! Det har verkligen varit full rulle idag! Är så stressad, ändå sitter jag här o bloggar haha! Nä men det e lugn..nu har jag packat allt typ..bara handbagaget kvar! Det blev 9 par skor hahahahhaahahha!! Ha det så bra här hemma nu! Hälsa Micke! Kommer uppdatera lite på bloggen iaf :) PUSS O KRAM TILL DIG!!!!!

2009-08-06 @ 22:00:33
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0