Helvete

Idag kom dagen jag varit rädd för, trodde det var över, att det inte skulle sparka några fler just nu, men icke 20 pers till bara, sen om det beror på att de måste fastställa efter 6 månader, att det var därför ja fick gå eller om det helt enkelt är som de sa att det inte finns jobb! Förstår ju att ett bemanningsföretag inte kan ha massa personal när det inte finns något jobb, men det här suger ju verkligen!

Så efter sista december är man arbetslös! Känns förjävligt rent ut sagt! mesta dels för att jag flyttade hemmifrån igår, å får sparken idag! Varför just jag? just nu vill jag bara försvinna från allt & alla! Mår verkligen piss.. Händer för mkt tråkigheter nu, när är det min tur att få bli lycklig?

Ska iaf kämpa på & göra mitt bästa de sista 2 veckorna, även fast det känns surt, så kanske man får komma tillbaka när det blir mer jobb! Om man inte hunnit hitta något annat förståss! Måste ju verkligen ha ett jobb, måste ju betala hyran o alla ränkningar o bilen..

Konstigt hur livet kan förändras så fort, igår var jag så glad o kännde att livet började ordna upp sig, trivs jätte bra i nya lägenheten o allting, sen kom det här som en spark i ansiket! 

Som sagt livet suger för tillfället!

Nu ska ja gå å dra något gamalt över mig!



Kommentarer
Postat av: sarase

Skickar världens megakram till dig! Fan också, när du äntligen kommit igång med egen bostad, jobb och allt :( Tänker på dig! Stor puss o kram!!!

2009-12-17 @ 19:04:39
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Emelie

Näe, stackars dig gumman : ( usch! Men du hittar säkert ngt annat snart. Håller tummarna. Puss

2009-12-17 @ 20:17:31
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: louise

Du hittar ett nytt jobb eller kanske börjar plugga, det löser sig. Jag förstår känslan. Själv har jag inte råd med lägeneht så jag ska bo på landet nu. Kram på dig.

2009-12-18 @ 13:07:22
Postat av: Anonym

All <3 till min braiga underbara vän :)

Du&Jag Vi är kreativa, vi kommer på nått

PUSS

2009-12-19 @ 16:47:38
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-19 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0