Lördag

Fast det känns som måndag, jobbar hela helgen, men det är inte mkt att göra på jobbet, jäkligt lungt! Tillbringat hela eftermiddagen i lågdelen o pillat bort ettiketter & städat!
Sitter här i min mysiga lilla soffa & har slö tittat lite på Happy Feet, känner mej väligt krasslig & trött, har sjukt ont i halsen & är dyng förkyld! hatar att vara det, man känner sig så hängig och trött! Ush, vill ju inte va sjuk över jul o nyår!

Igår var jag, Erika & Jossan i Linköping på Ikea & Ikano huset.. Köpte nya stövlar från scorette, sjukt snygga! Sen hitta jag även en nyårs klänning, får väl se hur många som kommer att ha den på Laxholmen! Hoppas ingen! Hihi..
Sen shoppa ja loss inne på Ikea, är ju en del grejjer man behöver nu när man flyttat, även fast det mesta finns!
Köpte bland annat, nya sänglakan & örngott, kuddar, krukor, blommor, mattor, doftljus, gardiner, mm.
Fick även med oss Steffe hem i bakluckan, jäkligt trevlig kille :) hahaha.. Erika höll på att köra ihjäl oss oxå på kuppen, ett X antal ggr! Ojj han såg jag inte, ojj va det en refug där, ojj va halt det var, ojj var det en snöhög där! hahaha Bästa Erika! Rallykalle!

Erika & Jossan på Ikea :) Hihi snygga!

Sen följde tjejjerna med hem till mig o kolla min lilla lya, o snacka skit!

Såhär ser det ut just nu i mitt lilla kryp in, inte helt färdigt men det börjar bli mysigt nu :)



Sitter & dricker Honungs the med citron och mojjito smak, dyng bra för halsen! Tack för receptet Orre :)

Nu blir det Tv mys med lite Alhgrens bilar, i morgon blir det upp tidigt igen för jobb!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: louise

Hej jo jag förstår det. Nee jag mår helt okej faktist men jobbigt emd boende. Jag bor för tillfället fortfarande hos Kalle men håller på att fixa i ordning i en lite stuag på landet. haha jag fortsätter på samma stuk som husvagnen. Ingen dusch eller riktig toalett och inget rinnande vatten. Kram

2009-12-21 @ 16:27:02
URL: http://louisetjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0