Onsdag

Den här dagen började inte så bra.. Hittade inte matlådan i kylskåpet så trodde mamma inte gjort nån till mig, så snabbt som bara den koka ja mexicanasoppa som ja tänkte ja kunde ta med till lunch, bara det att ja inte hittade någon bra matlåda att ha soppan i. Så det fick bli en som locket inte satt sådär jätte bra på! Sen sa det bara SPLASCH när ja svängde ut på motorvägen så hade ja soppa i hela bilen! FAN, kommer lukta mexicana soppa hur länge som helst! Va ju så sressad till jobbet då så ja hann ju lixom inte stanna o fixa det då! Typiskt!
Så det fick bli Pan Pizza idag! Weeeii :(
Sen fick ja ett mess av mamma att ja glömt min matlåda hemma i kylen, som ja mitt blindstyre inte sett! haha så kan det gå!

Stämningen idag har ju inte heller varit någon höjdare, man går omkring med en klump i magen, känns som man bara väntar på sin dom.. Nä ush ska försäka att tänka possitivt!

Känns väldigt tomt utan dig nu Becca vännen! <3


Men i morgon ska vi ha en mysdag på stan o ta en kvällsfika *myspys*

Nu är det inte långt kvar tills jag flyttar, mindre än 1 vecka :) Wiie, har köpt nya julstjärnor från Mio som ja ska ha i mina nya fönster :) Tiden går så otroligt fort, snart är det jul. Men den här julen är inget jag ser fram emot, mamma o pappa jobbar julafton, cristian & Fia ska till Fias släkt. Så vi ska fira jul på lördan ist! Så julafton kommer vara som vilken dag som helst för mig! :(

fredag blir det iaf lite julmys med tjejjerna hos Erika! ska bli jätte mysigt, dricka lite glögg, äta pepparkakor & ha julklappsbyte :) Ska bli kul att få träffa lilla Milia igen, hon har nog växt massor!

lördag blir det 25 års fest igen :) Då ska vi fira OrreBorre, eller förlåt Orkun! Han hatar när vi kallar honom för Orre! haha!

Nej nu ska ja kolla på Bonde söker fru, sjukt dåligt program ja vet men det är när de är sådär dåliga som de blir bra på nått sätt :) Ja gillar den där rödhåriga bonden, han är ju bara för skön! haha!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: louise

hej

vill bara säga att det betyder jätte mycket att veta att jag kan ringa dig. Jag mår verkligen kasst och kunde aldrig ana hur jobbigt detta skulle vara. Ibland vill jag bara sova och inte vakna mer. Tycker du är jätte stark som tog ditt beslut tillslut för detta var inte lätt. KRAM

2009-12-09 @ 23:15:11
Postat av: sarase

carro är en av världens snällaste människor tror jag :) hörs snart söt! puss

2009-12-10 @ 15:25:20
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0