Söndag

Då var julen över.. Firade jul igår här ute i Svärtinge hos mammi & pappi med brorsan & Fia, Åt massa god jul mat öppnade paket & sen kom grannarna hit så spelade vi Nitendo Wii, så hela vardagsrummet förvandlades till en bowling hall :) Olle & Arvid va jätte duktiga & lärde sig direkt, så nu kommer nog stackars Anna & Thomas bli tvungna att införskaffa sig ett Wii de oxå :)

Nu är alla ute och har pulka rejjs men ja palla inte idag, mår piss dåligt, vet inte vad det är, helt hängig! Förkylningen & hals ontet vill aldrig gå över & så känner ja mig febrig! Ush!

Nej nu ska ja vila mig lite, får se när ja kan uppdatera igen, har ju inget internet i min lägenhet :/
Det är mycket som ska fixas, först måste ja lämna in min Ipone på lagning, sen fixa internet genom den till min dator, laga tanden, söka nytt jobb (vilket inte är så lätt utan internet) Huhu.. orkar inte mer nu....

Hoppas alla mina nära & kära haft en bra jul iaf? även ni andra oxå så klart :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0