Tisdag

Ingen rolig dag på jobbet idag :( Ush känner mig jätte nere nu, ingen bra stämning alls där på eftermiddagen! Men det är bara att bita ihop o jobba på det bästa man kan & hoppas på det bästa! Man vill ju inte tvingas flytta hem till svärtinge en andra gång nu när man fixat lägenhet å allt! & jag trivs ju så himla bra på jobbet tycker att det är kul att gå till jobbet, inte varje arbete man känner så med!

Tänker på dig hjärtat & finns alltid här för dig det vet du <3 Massa kärlek!

Kom precis hem, tog en sväng förbi solariet efter jobbet! Så nu ska ja passa på att färga min utväxt oxå, mitt hår växer ju som ogräs.. haha måste färga minst 1 gång i månaden!

haha pratar med Hanna i telefonen, Elton hällde precis ut ett helt oboy paket! haha den lille busungen!

Helgen var ju iaf jätte rolig! Firade ju Madde i lördags, jätte trevligt var det! :)

Puss på dig min fiina vän <3



Madde, jag & BeccaBus :)


Emla & jag!


Vickan & Carro :)


Anna & Louise


<3


Emla, Rieva, Louise, jag, Becca & Madde :)


På väg in i taxin!


Otten :)

Tack för en trevlig kväll brudar, å tack Madde för du finns <3

Nej nu måste ja lägga på ett Kol!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0