Tisdag

Idag har jag varit hos Tandläkaren, har aldrig haft nårga hål i hela mitt liv men självklart just denna gång hade jag 1 hål som måste lagas! Varför blev jag inte förvånad? Men lika bra att ta allt skit nu när det redan är massa skit! Det är ju så billigt o bra att laga hål oxå!

Har haft besök av min vän Sandra (Maximilliansmamma) idag, hon kom hit & va nyfiken på min nya lägenhet & hade med sig en jätte fin jul blomma som hon pysslat ihop alldeless själv :) Du är ju för go gumman! Vi satt o snacka skit & drack the, åt smörgåsar & lussekatter & pepparkakor :)


Sen kollade vi på Anna Ankas jul & Hollywood fruar! Länge sen ja skratta så mkt, gillar verkligen Maria Montazami hon är ju bara för skön asså! haha så himla blåst men så himla genom snäll, man kan ju inget annat än att tycka om henne samtidigt som man bara vill rysta om henne! haha
Anna Anka där emot vill man ju bara skjuta, hade jag ett gevär asså.. haha...



Igår hann jag med en sväng till Maxi huset & handlade lite julklappar! Skönt att få det gjort!

I morgon blir det uppsittarkväll hos Ida med tjejjorna :)

Nu ska ja krypa ner i min stora sköna säng, sover som en prinsessa i den :)
God natt, Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0