Onsdag

Första dan i skolan igen efter lovet, känner mig redan skoltrött, gud vilken bra start! :)

Tog en sväng på stan me Madde efter skolan, hitta en fin klänning på gina o sen lite hårband o läppglans på h&m.. Ska åka ner o boka en smörgåstårta tills på lördag snart! så himlans gott älskar smörgåstårta! Micke fyller ju 25 på lörda så det blir fullt hus! :)

Sen blir det att jobba nåra timmar i kväll 16-20 lite lagom sådär :)

Shiit måste plocka ner julgranen oxå, har inte hunnit! antingen är man sjuk eller så jobbar man!

Just det var ju på fest i lördas, det va kul men kännde mig lite seg pga förkylningen! Men vi dansa loss iaf, tills ja fick hostattack o inte palla mer :)

Kommentarer
Postat av: louise

hej!! Vad kul att hitta min blogg vll du att jag sak länka din fårn min?? TAck för att du kom på festen, jag uppskattar verkligen alla som kom. Jag hade jätte roligt. Jobbigt o städa dagen efter bara. Hade dock glömt att jag städa ganska mycket på kvällen så så farligt var det inte haha. Hoppa att du är helt frisk nu. KRAM KRAM

2009-01-14 @ 14:29:55
Postat av: louise

glömde svara på dina frångor haha. Jag åker på söndag och jag ska verkligen frösöka komma på festen har kollat upp tåg o sånt iallafall. KRAM

2009-01-14 @ 14:58:24
URL: http://louisetjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0