Rea, det gillar vi



Hemma efter en lång o mysig dag på stan!
Sandra följde även med på shoppingrundan med mig & Sara!
Å så lunchade vi på Pause, blev en god sallad!


Hihi Sara har hela munnen full av sallad :)

Sen mötte jag upp Madde, Christin, Pamme & Evelyn på Fräcka Fröken där det blev en fika!

Inget vidare skönt väder, blåste kallt & sen började det regna! Men jätte trevligt att träffa er tjejjer :)
Måste vi se till att göra lite oftare!

Köpte lite kläder & sånt på rean :) Hitta massa fint, inte allt på rean dock :S
Det första ja fick syn på var den här fina på H&M:




Hittade även den här fina gröna toppen med paljetter på rean på MQ endast 149kr
Kjolen hittade jag på Cubus för 100kr, (dragkedja bak)


Den här söta sjömanstoppen fyndade jag oxå från MQ för 99kr!


 Coola shorts från BikBok

Halva rea priset, kosta typ 35kr :)



Sen köpte ja hårfärg & hårband oxå!
Tror det var allt!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: sarase

HAHAHHAHAHAHA La du bara ut ett mojjekort på mig?!?! Hahahahha sjysst Carro! Du är ju typ sjukt söt och Sandra med, men jag?!?!?!?!??! Fullt med mat i käften!!Det här ska du fåååå för ;P hahahhahha grrr!!



Puss

2009-07-23 @ 23:09:41
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0