Torsdag

Igår var vi hos Sandra å förfesta, sen bar det av till Otten! Trodde att de skulle va mer folk, å en besvikelse va ju att lilla dans golvet inte va öppet! Men det va kul endå :) Tack för en trevlig kväll tjejer!






Nu måste ja göra mig iordning, ska träffa brorsan o fixa en grej!
Allting går så segt idag, mår ju som ett jävla ägg!
Sen blir det nog å åka till tjejerna som ligger ute i svärtinge o sola o bada!

Får uppdatera mer senare, hinner inte nu!
Har ju vart lite dålig på det de senaste dagarna!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: moa

Carro du måste lägga upp lite bilder på fejjan så ja kan sno dom ;) pöss

2009-07-02 @ 20:37:10
Postat av: sarase

Va fina ni är allihopa! Snygg klänning du har Carrobarro =)



Jaaa vi kan hitta på massa kul så behöver jag inte tänka på att han e borta. Det känns jätte konstigt..har inte fattat det än...men jag börja storböla förut..iof va det för att han smällde igen bakluckan på huvudet men jag vart ju känslosam för att han skulle åka iväg också.. Haha åå så ironiskt att jag fick en bula också haha :)



Seg helg med jobb då :(Hur jobbar du på tis?

Juste den där bhn..fan alltså..den hade ju varit perfekt men den verkar ju inte vara så bra :/



Puss och natti natt(om du hinner gå o sova innan du ser detta;)

2009-07-02 @ 21:38:27
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0