Tisdag

Idag har ja varit hos tandläkarn å tagit bort tandsten, fii faan va ont det gjorde! :/ Sen tog ja en sväng till stan o köpte hårfärg o lite små saker, sen åkte ja hem till Madde! Hon hjälpte mej med att färga utväxten, kommer ju inte åt så bra där bak själv  ;) hihi fan va kul vi hade! Hon försökte dränka mig i badkaret :) *fniss* Men slutresultatet vart ju faktiskt över förväntan :) haha
Sen kom Micke o hämta mej så åkte vi hem en sväng, va ju tvungen att kolla om ja hade fått mina efterlängtade skattepengar, men nej inte ja inte! Alla andra har ju fått! :(
Sen övertala Micke mej om att åka ner på stan igen han skulle köpa skor, men ist blev det en skit snygg T-shirt från MQ sen hann vi inte så mkt mer för stan stängde! Får fortsätta i morgon ist :)

Ja har hittat lite grejjer ja vill ha men de är ju så jäkla dyrt! Bland annat en blå adidas tröjja från Intersport 1000kr, å de blå reebok skorna 900kr! Hitta även ett coolt paljettlinne från Lindex :) Har nog fastnat lite för blått just nu :)




I morgon ska ja träffa min gamla barndoms vän My som gått o blivit husägare :) Det är inte dåligt å va husägare när man är 21 år :) Vi ska ta en sväng till Maxihuset o kolla lite affärer o fika!

Nu ska ja fixa nått käk o slänga mig på soffan!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0