Fredag

Fii fan vilket hemskt väder! Blir på grymt dåligt humör när det är piss väder! USH!

Idag har ja iaf vart på stan med Madde.K å sen tog vi en fika på Fräcka! Köpte bara hårfärg, puder o strumpbyxor, men det var bara för att mitt kort inte funkar o det var allt mina kontanter räckte till! Jävla Swedbank! Ja ringde o fixa ett nytt kort förra veckan som skulle ha kommit i början av förra veckan! Ska nog byta bank.....

I morgon blir det Tjejfest hos Beccis, hoppas bara hon är frisk i morgon :) Ska bli riktigt roligt!

Igår sen åkte ja o Micke till Hageby Centrum o glodde i lite affärer men det var ju inget nyöppnat ännu, men hitta en till bikini :) Den 3:e ja köper i år! En jätte fin vit å råsa prickig från H&M. Sen köpte ja lite fina blommor till håret! Måste ju ladda lite inför resan :)

Nu sitter ja o väntar på att Sandra ska komma å hämta mej, vi ska åka till Spicy Hot å köpa med oss mat hem till henne o kolla på Lets dance finalen!

Ja vill ha sommar

Kommentarer
Postat av: moa

Härre gud Carro köpte du BARA hårfärg, puder o strumpbyxor? :-D Förästen kan inte du bränna lite bra musik till min fest nästa helg? hihi ha en skön helg gömman pöss

2009-03-27 @ 22:13:31
Postat av: beccis

haha aaa byt bank för fasiken, blir ju hypernervös :/ jag är inte helt frisk med tillräkligt för att festa loss med er mina darlings :) ring mig pusss

2009-03-28 @ 10:14:35
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0