Prison Break!!!!!

Har varit å storhandlat på Citygross, sviiin dyrt! Men skönt att fylla på kylen lite :)

Sandra å ja tog en promenad i blåsovädret till stan, passa på att växla tillbaka lite pengar på forex, sen framkalla ja lite kort. Köpte ett par nya tights, puder å sen leta vi stan runt efter en sy affär, tillslut hitta vi den när vi va på väg hem! Sy å sticka hette den tror ja, köpte massa fina sidenband i rosa o babyblått, sen rosa o gröna paljettband :) Dom vet ja inte riktigt va ja ska ha till än men hittar nog på nått fräckt! Rosa banden snörade ja på mina vita tygskor, sen ska ja ta de tjockare till min jeansjacka :) De babyblå ska ja snöra på mina vita sneakers!




Nu ska ja ta mej ett fotbad o kolla på Prisonbreak, så jäkla spännande :))

Kommentarer
Postat av: sarase

Jag har sett sista avsnittet...OMG!!! Hur många har du kvar??!?!PUss på diG!!!!!

2009-05-28 @ 13:28:43
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0