Torsdag

I dag mår ja inte sådär jätte bra, har spytt hela natten å inte vet ja va det beror på! :/
Å nu tänker ni väl säkert att: Ah.. Hon är med barn! Men NEJ det är ja inte! Men vet inte va det beror på?!
Skumt, känner mej ju inte sjuk, bara lite hängig o seeg!
Ska försöka plugga lite, ska ha prov på tisdag på 17 olika sjukdomar å vi ska kunna symtom, diagnos, behandling, prognos mm på alla! Bläää!! Jobbigt värre!
Skulle ju gått till tandläkarn oxå i morse men de blev ju inget! å ingen skola heller för den delen!
Micke kom hem förut på rasten med lite proviva som tydligen skulle va bra för magen!
Sen kom mamma med en matlåda :)
Mammor är det bästa som finns när man är sjuk!

Längtar tills på lördag, då ska vi till Sthlm o fira min kusin Madde som fyller 40! ska blir riktigt kul! :)

Har hittat en till klänning som ja vill haaaa! Sjukt snygg eller huur?

Från Style by stars!

Nu ska ja göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: sara

Den va jäääävligt snygg hörru du! Hur mkt? Den va väldigt du! Och även lite jag också haha.



Jaha, så du e inte alls inne på att jobba med människor? How come? Frisör är verkar spännade...det ville jag bli som yngre..men nu är jag helt inne på att jobba med människor =) Jag ska jobba på Generalen.. psykiatriavdelning inom äldreboende.. så det blir lite roligare än bara äldrevård =) PUss o kram!!

2009-05-15 @ 18:28:39
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0