Tillbaka igen

Då var man tillbaka igen efter ett uppehåll med bloggandet! Har varit en väldigt rörig period i livet & mycket har hänt & förändrats! Separation, födelsedagar, kryssning, & så har man gått & flyttat hem! Känns ju jäkligt skumt eftersom ja inte bott hemma sen ja var 16 år :S  Å Har varit tillsammans med Micke sen ja var 15 år, känns oxå väldigt konstigt att vara singel! hur är/gör/beter man sig då?
Men det här var verkligen vad jag behövde, lite egen tid & utrymme! Men vad jag VERKLIGEN skulle behöva nu är en egen lägenhet! Nån som ska flytta? :)
För tillfället bor ja nu i mammas o pappas gamla sovrum på nedervåningen, & det ser ut som ett riktigt bombnedslag! påsar & grejer överallt! Å då har ja endå inte fått med mig allt från lägenheten i stan! Ska dit på fredag & fixa det sista! Ruggigt mycket saker är det, man har ju hela sitt liv där inne!

Så här ser det ut för tillfället i mitt nya rum :)


Det får funka för tillfället! :)

Tack mamma & pappa för att ni finns! <3
Även fast allting känns väldigt jobbigt just nu!
Så vet ni att ja älskar er!


Vill även tacka alla mina fiina vänner som ställer upp så otroligt mycket för mig just nu!
vad skulle jag göra utan er? <3


Men vad har det hänt för roligt då? Hmm..

Kryssning med jobbet! Riktigt roligt faktiskt! :)

Här med Parris, Madde Orkun & Johan! :)

Fick även med mig lite godsaker hem från taxfreen ;)


Den rosa flaskan får invigas till helgen, den ser riktigt good ut! :)

Igår tog ja & Becca en promenad till Willys med Bonzo, sen gick vi hem till henne & lagade jätte god lax med klyftpotatis & god sallad :) Jätte gott Becca du borde bli kock ;) Sen hade vi Entourage marathon, jätte mysigt! tack för du finns BeccaBus! <3

Idag hann jag med att träffa Sandra oxå vi hade en dejt i henns bil med lite gottit :) hahah!
Skönt att träffas o få prata om allt! Tack för presenten, du är ju bara för goo :) <3

Jag har världens bästa vänner!! <3

Becca & Jag har även planerat vår födelsedagsfest! Glitter & Glamour tema ska det bli!
Ska vara ute hos Beccas föräldrar i Ljunga med våra Tjejjor! :)
Wiie, kommer bli grymt kul!

Nej nu ska ja betala en räkning till Nelly, råkade beställa ett par skor därifrån! Skulle bara kolla hur man beställde med faktura ist för kort, å så klicka ja på faktura o sen stog det: Tack för din beställning!
haha så kan det gå, men är nöjd med dom, lite stora bara men tror ja behåller dem :)

Lovar att uppdatera mer nu, Sara  hihi
Saknar dej! <3 Måste ses snart!

Puss&Kram på er!





 


Kommentarer
Postat av: thess

Hej gumman & grattis i efterskott.

Tänker på dig & hoppas allt blir bra snart.

Stor kram till dig.

2009-11-05 @ 18:05:50
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Micke

Tänker på dig! Hoppas att du har det bra? Men vi hörs,syns i morgon. Sov gott! Kram

2009-11-05 @ 18:41:54
Postat av: Julia

Vad var det i den rosa flaskan? )

2009-11-09 @ 23:15:46
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj, det låter jobbigt! Det är bara att kämpa på. Hoppas att det löser sig för dig snart. Kram



http://colourblue.blogg.se

2009-11-16 @ 17:31:38
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0