Tisdag

Idag har Ja & Mamma varit i Linköping på stan, jätte mysigt! Vi va inne i en affär som blivit både min o mammas favoritaffär som heter Lilla huset Hittade massa fint som ja vill köpa! Bland annat en fin kristallkrona & en vit spegel! De har sjukt fiina saker där inne, ungefär samma stil som på Drömgården i stan! Mycket vitt i trä, gammalt fast endå nytt! Det gillar jag! :)
Vill bara ha en lägenhet att inreda nu! Gärna en äldre med högt i tak & stora fönster!



Mamma shoppade lite kläder & smått & Gott!
Jag där emot handlade bara ett par tuffa Spets handskar som går upp en bit på armen & utan fingrar från Indiska!
Skit grymma köpte det sista paret som satt på skyltdockan!

Fick även överta min mammas svarta päls som hon hade när hon & pappa bodde i Sthlm!
Sjukt snygg, är en sån jag letat efter & tänkt köpa så plocka mamma fram den här fiina!
Det är den jag har på mig på bilden men syns inte så bra, ska fixa ett bättre kort på den :)
Tack mammi :)

Sen tog vi en sväng förbi brosans nya affär, har ju inte varit där innan, jätte fin var den!
Sen blev det även en snabbis in å Ikea!

Idag är jag riktigt trött, ska försöka att lägga mig skapligt!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det tycker jag med. Värsta tjejgänget är vi ju på jobbet. :) Jag tycker filmen var jättebra. Boken var självklart bättre än filmen, men den var bra ändå. Se den! Kram

2009-11-24 @ 22:34:41
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0