Maskerad

Å världens beslut ångest! Kan inte bestämma mig för vad ja ska klä ut mig till!
Hade ju ställt in mig på att vara nyckel piga, men eftersom man kanske ska gå ut i kväll skulle det vara bättre att ha en svart klänning, så tänkte kanske ha min "begravningsoutfit" eller "Greta Garbo outfit" haha som endel kallart! ;) Så kan man ju ta av sig allt krimskrams när man går ut?! shiit va svårt vad tycker ni?
 
Begravningsentrepenören Greta garbo?

eller..

Nyckelpigan?

Om ja ska va nyckelpiga får ja väl ta med mig en svart klänning så ja kan byta om innan men fan va jobbigt de blir då..?
Eller ska ja helt enkelt bara dra på mig arbetskläderna å gå omkring & prismärka & skriva avvikelser på folk, kanske några överleveranser oxå om det blir för mkt folk på festen!.......... Eller nää...

Förra maskeraden ja va på var ja geting, den outfiten va ja rätt nöjd med!

Men vill ju inte va samma ju!

Jaja vi får se vad det blir utav det!

Ska i vilket fall som helst ha jäkligt roligt i kväll!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska lätt köra på greta garbo så jävla snyggt :) det blir lättare att gå ut då också :=)

2009-09-12 @ 16:47:22
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0