Torsdag

Idag har ja Vickan, Becca & Bonzo varit på promenad runt i eneby & haga! Sen tog ja o Becca en sväng till stan, hon köpte nya fina gardiner & ja passa på att köpa ett nytt löspuder (mitt andra omkom i Maddes trapphus under förra helgens bravader) köpte även ett par fina lösfransar från make up store som ja ska ha till maskeraden på lördag! Ska ju vara nyckelpiga då ;) hihi, tänkte först köpa de röda fransarna, men de skulle nog bli lite för mkt rött, så de fick bli de svarta högst upp till höger!



Ska vara hos Ida innan på lördag & äta tre rätters med tjejerna :) Ser vi fram emot kommer nog bli en riktigt rolig kväll! I morgon däremot får vi se om de blir lika kul, Madde försöker få med mig till Borgen & Lasse Stefans haha, hon har fått med sig ett gäng så de kanske kan bli kul om man har mkt alkohol i kroppen, men njaa ja vet inte vi får se hur ja känner inför det i morgon :) haha det är ju inte riktigt min melodi de där! ;)

Nu har vi precis tittat på Idol & ätit baguetter med skagenröra :)
Ja & Becca åkte å handla ihop på City Gross förut, de vart inte mycket nyttigheter i korgen inte :)

Nu ska ja krypa ner i sängen & titta lite på tv innan ja somnar!
Sov så gott



Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Din Beccis

Tack för den här veckan. Du gör mig glad. Det är så sjukt när man tänker på hur länge vi egentligen kännt varandra.Jag kommer ihåg min 18 års fest tex :) Men det är kul att vi under det senaste året eller åren eller vad man ska säga, Umgås nu på riktigt iaf. haha blev skumt, skyller på att jag är sliten & trött :) Jag vill att du ska smsa imorn och skriva

Bästa beccis vi ses ute :)

Då skulle min lördag bli perfekt. PUSS

2009-09-11 @ 22:47:24
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: malin

åh , var har du köpt dina fina spetshandskar ?

2009-09-12 @ 16:03:12
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0