112:an

I tordags fick jag & min kära Wify för oss att besöka 112:an På Harrys utav alla ställen i Norrköping :)

Så först satt vi hemma hos Malin med lite tjejjer & drack sen tog vi en sväng förbi Munken & vidare till Harrys där det var världens kö, men den flörtade vi oss fram i ganska snabbt så helt plötsligt stog vi längst fram :P
Jag bekantade mej även med vakten så nu är vi bundisar :)


Jag aningen lullig :)


Bruudarna :)


Stoffe, Danne & Johan var självklart där & raggade milf :P


Bästa grabbarna & jag :)



Var helt okej på 112:an men som vanligt kände jag suget efter mitt älskade Otten så det slutade med att jag & Vickan fick skjuts utav Thomas dit & sen hamna vi i vip hörnan & drack champange & dansade hela natten!











Sedan ringde jag vår privat chaufför Pita som kom & hämtade mej & vickan & tog oss till Mc Donalds & sen hem till mej :)


Lyckligtvis nog var stället som vi tänkt avsluta kvällen på stängt, jag ser det som ett teken! haha!!

Tack för en super rolig kväll Wify <3

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God middag snäckan.Så snygga blåa skor :) Ha en skön påsk helg.kram

2010-04-04 @ 12:27:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elin

Snygga strumpbyxor! De är från Lindex va? :)

2010-04-04 @ 23:15:12
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0