emo / white trasch fest

I lördags firade vi Moas 23 års dag ute i Svärtinge med en Emo / White trasch fest!

Riktigt rolig & lyckad fest, synd bara att de balla ur i slutet, men det är ju sånt som händer!

Jag var iaf White Trasch, blev väl sisodär, blev lite stressigt men fick ihop en ganska ok outfit endå :)




Hela gänget :)








Sedan tog vi en taxi in till Otten där splittrades de flesta tyvärr!
Men det var sjukt mkt folk ute, hängde bland annat med Jon, Krille, Dado mm





Nu ska ja kila iväg till jobbet, får uppdatera om gårdagen i kväll om det hinns med!
Har haft fullt upp senaste tiden och inte hunnit blogga så mkt :(

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: k

Ni såg ut att ha riktigt roligt, tycker du lyckades bra med din outfit!



Sv: Ja jag blev bara tvungen att visa bilden på bloggen, tyckte ni fick till det så snyggt! Hoppas det var okej? :-)



Jo bra med mig nu när solen skiner och våren är här..! Själv då?

2010-04-13 @ 15:51:52
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: sarase

duuu fick ihop en sjukt snygg outfit! saknar dig! jag kommer och kidnappar dig snart ;) puss

2010-04-13 @ 23:02:46
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0