pizza, fotboll & film


I söndags vaknade jag något bakis, men när jag fick se det fina vädret så flög jag upp & gjorde iordning mig!
Sen åkte jag iväg & käkade pizza med Jon i haga sen drog vi & kollade på Vickans fotbollsmatch! De vann med 10-0 så duktig min fru *stolt* :)




Efter det hade jag Vickan & Jon filmmys hemma hos mig, vi gosade ner oss i min säng alla 3 & såg på American virgin! Tok trötta så vi somnade väl om vartannat :P haha!


I måndags åkte jag Erika & Milia ut till Moa i Svärtinge!
Vi tog en långpromenad & myste i solen!

Efter det åkte  jag in till stan så övertalade matias (conny) mig att följa med & grilla hos hans kompis, så det blev premiär grill i kvälls solen! Sen snodde Matte & jag han kompis bil (en trimmad peguot) Så brännde vi runt lite i stan så matias fick leka av sig lite :P haha som ett litet barn på julafton, helt lycklig :P




Rally-Conny :P


Efter det mötte jag upp Tommy Wiklund, som följde med hem till mig & tittade på min lya, sen brände vi hem till honom eftersom jag inte sett hur det blivit efter renoveringen! Blev erbjuden att byta bil med Tommy å det tackade man ju inte nej till så jag fick köra hans subba & så fick han ta min saab :)
Ja vad ska man säga, den gick som ett skott, man bara flög iväg haha.. Kunde ha slutat illa men Tommy litar visst på mej :P Av någon konstig anledning haha :D Kul som satan var det iaf, åkte o dumpa hela tiden :P




Tommys husdjur, två vita små söta dvärghamstrar :D

Efter besöket hos Tommy stack jag över till trappuppgången brevid till Micke (mitt gamla hem)
Känns lite konstigt att kliva in genom den dörren, man har ju endå bott där i 7 år. Så hjälpte han mig med lite ute möbler som jag hade kvar där & sen åkte jag hem, så kom Orkun förbi & sov hos mig, vi skulle se på film men ja slockna efter halva filmen.... :P


Puss&Kram






Kommentarer
Postat av: Tommy

så hurtig du är o hinner med så mycke :)



o såklart man litar på dej...att du ens litade på mej i din bil hihi :P

2010-04-14 @ 18:21:41
Postat av: Carro

hahah Tommy klart ja litar på dej gubben :)

Men att du släppte iväg mej i ditt vrålåk det förstår ja inte hahah... Vilket jäkla drag! :P

Måste vi göra om snart?! :)

2010-04-15 @ 01:03:23
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Tommy

De får vi göra om som sagt ;)

blir väll en o en annan grillkväll hos dej då vi kan smita iväg med bilen o handla allt som man alltid glömmer :)

2010-04-15 @ 17:47:47
Postat av: Carro

Absolut, räkna med det! :P

Det får vi ta framöver när de blivit lite varmare :)

Å då ska ja se till att glömma massa me saker så vi måste åka flera ggr :P haha!!



Hur mår dina små husdjur? Säg till om du behöver hamstervakt nån gång jag kan ta hand om dom då :D

2010-04-15 @ 20:19:19
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Tommy

hehe de får du med glädje göra :)



du ska allt få "åka" Carro mohaha :P



jo dom mår bra...ska bli en storstädning för dom imorgon med nytt ludd o allt :)

Du får gärna vara vakt för dom när du vill ;)

2010-04-15 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0