Tjejmys

Igår var det tjejmys hos mig med Hanna, Sandra, Thessa, Fia & Madde :) Vi drack vin & pratade förlossningar!
Jag känner väl mer eller mindre att det är läge för att adoptera när de väl blir dags för de där med barn efter den här kvällen :P haha nej vars, men fy fan för foglossning o  värkar. de låter inge skönt asså :P
Vi hade iaf en jätte trevlig kväll med mkt vin, onyttigheter & skitsnack :)

Brorsan & Micke skjutsade hit tjejerna :)


Bästa tjejjerna <3








Tack för en super mysig kväll brudar :)

När alla tjejer rört sig hemåt vid tolviden tog jag en sväng till Manesa & träffa frugan & lite folk, sen vidare till Otten med Stoffe, å dit går jag aldrig mer en fredagkväll! Herregud, det var inte många man kände igen :P
Sen avslutade jag, Mattias & Duvsjö kvällen på Max & sen blev det hemgång!

Idag blev det en sväng på stan med Erika & nu ska ja snart börja göra mig iordning inför kvällens Emo/White trasch fest hos Moa :) Jag ska vara white trasch, det här kan sluta hur som helst :P

Trevlig kväll gott folk!

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tyst Gu jag kan inte ens läsa ordet förlossningar... FY FAN

miss you :(

2010-04-12 @ 22:54:49
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: sarase

lever du? :)

2010-04-13 @ 00:26:05
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0