Wify

De senaste dagarna har jag & Vickan gjort massa tokigtheter i vanlig ordning, men de mesta utav det är på tok för galet för att skriva på bloggen! haha.. Ja vad ska man säga Wify? Vilket jäkla radar-par vi är :D

Jag vill bara skriva om alla galenskaper men av olika anledningar så kan jag tyvärr inte det :P haha!!

Men tack Wify för att du finns & förgyller mina dagar, vad vore mitt liv utan dej? Jävligt tråkigt!

Jag gråter inombords av tanken på att du kanske flyttar från mig i sommar! Kan inte tänka mig en sommar utan dej? Det ska ju vara du & jag i sommar, fatta vad roligt vi kommer att ha!!



Tack för att du finns, & för att du alltid ställer upp & finns där för mig!

Kärlek till dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0