älska livet

Är från och med nu en nytänkande människa!

Jag tappade mobilen i snön och kör fast med bilen 3 ggr på samma dag men vad gör väl det, folk har det värre...

Jag vill uppnå en förändring i mina relationer börjar den förändringen med mig själv

Det är inte fel på livet, det är fel på det egna jaget. Endast jag påverkar mitt eget liv

Att ständigt vara negativ är som att leva baklänges

Det är många som inte vet hur bra de har det.
Däremot vet de hur bra andra har det


Det jag kan förändra är hur jag uppfattar andra människor. Människor förändras när jag ändrar uppfattning om dem, så hur väljer du att se på människor?

Varje tanke och fantasi jag har påverkar min kropp rent fysiskt.Om jag dag efter dag fokuserar på en tragisk händelse påverkar det mig fysiologiskt på ett sätt. Tänker jag dagligen istället på en händelse som är glädjerik och härlig, påverkar det min kropp på ett helt annat sätt. Jag påverkar mig genom de tankar jag väljer att tänka.
Vad jag tänker om mig själv och hur jag ser på mig själv har betydelse


Om människor som inte förstår varandra, åtmistone förstår att de inte förstår varandra, då förstår de varandra bättre än när de - utan att förstå varandra - inte ens förstår att de inte förstår varandra


Älska livet


Tänk vad man kan lära sig av att träffa nya människor



Känner mig oerhört positiv och glad idag!
Nu ska jag ut och skrapa rutorna på bilen och röra mig ner mot stan för att ta en lunch med Nadia!
Önskar alla läsare en trevlig dag!

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0