resa

Kan inte sova är för uppspelt just nu, tänker bara på en sak & det är THAILAND! Jag & Orkun har varit ute i Svärtinge i kväll hos mammi o pappi och fikat och pratat om Thailands resan, wiiie :) Mamma blev nog lite avis tror jag allt ;)

Jag har redan börjat packa, haha herregud hur ska detta sluta, ja kan ju inte packa som när jag & Madde var på Teneriffa :) Hade med mig halva garderoben! Fick betala FET övervikt på hemresan :) haha, Du & Ja Maddi <3
Guu så roligt vi hade, helt galet :)


Första dan på stranden!


Gick på niten att göra hobbyflätor första dagen, ingen smart idé, ajj ajj :)


Min fina prinsessa <3


Jag



Madde i garderoben ;) haha


flumma oss på hotellrummet var vi ganska så bra på ;)



Våran strand!



Mkt sol & bad blev det :)


Badkrukorna :)


Inte direkt som ica affärerna här hemma :P


Vi lyckades även bli mat-förgiftade av deras nationalrätt, eller var det helt enkelt för mkt sprit den kvällen? Hmm..


wiiie, 1 av 100 hoppbilder :P


Pinacolada, favoritdrinken som slank ner ett par stycken varje dag!


Michael, vår danske body-guard, som räddade oss ur många situationer! :)


haha roligaste kvällen i hela mitt liv, Madde full som en kastrull, den här kvällen glömmer jag aldrig!
Dagen efter var dock inte lika rolig :/ höhö..

Resa är något man borde göra oftare, det är minnen för livet! <3

Nej nu ska jag krypa ner i sängen & drömma mig bort!

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte vilka, tänkte om du var en först. Hoppas det är nån man känner, jag kommer vara så nervös. :)

Fasen vad roligt att åka till thailand! Kram

2010-01-15 @ 14:00:45
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0