Hanni-pie

Vad skulle man göra utan sina vänner? Jag har iaf dom bästa!

Har tillbringat min kväll hos Hanna, vi har haft en riktig MysarPrat&TheDrickarKväll! :)
Det är sånt som vi är bra på, vi kan sitta i flera timmar & vi förstår varandra så himla bra!
Minns dom kvällarna vi hade i början när vi lärde känna varandra, jag var bara 16 år, du 18! Åå vi fann varandra direkt! Minns när du bjöd mig på en rosa pantern :) hihi minns du?
Det bästa jag visste var när vi låg i din säng, & du spelade gitarr & sjöng... Å det är fortfarande det bäst ja vet! :)
Vi har många fina minnen tillsammans & jag är glad att jag lärt känna dig Hanni!
Vi vet vart vi har varandra & även fast vi inte hörs varje dag så vet vi att vi finns för varandra! Alltid!




Jag & Hanna Nyårsafton 2004-2005

Hihi så himla smååå, va mörkhårig ja var :)

Tack för att du finns HanniBananni <3



Har även hunnit med en sväng på stan idag med min fina BeccaBus, vi va hos Malin på Make Up Store & färgade våra fransar & bryn innan Thailandsresan! Det lär ju behövas, de kommer blekas nått enormt där :/
Sen blev det stekt fläskfilé till lunch på Ingelstad! Sjukt gott!

Nej nu ska jag tänka på refrängen!

I morgon blir det vinterplåtning & Sen iväg & simma med Madde & Sandra :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Åhh jag gillar hennes hår :D!!

2010-01-28 @ 17:59:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0