Lyckat nyår

Nyårs firandet på Laxholmen vart mer än lyckat! God mat, mycket dans, mycket dricka & gott sällskap!
Stort Tack till Levin, Sigge & Åvall som styrt upp denna kväll! Bra jobbat killar!




















Skål & tack till för en trevlig nyårsfest!

Efter stängning vid kl 2 så tog jag & Moa en vinglig sväng till Otten & mötte upp Orkun & grabbarna! Vi hann väl vara där i 30 min men det var 30 riktigt roliga minuter :)
Sen blev det pizza på Kopkins & sen lyckades vi efter en lång stund få tag på en taxi & så åkte vi hem till mig & sov! Tillbringade halva dagen i sängen, sjukt seg dag! Sen kom Ida & Linnea & hämta Moa & ja & Orkun åkte hem till honom & åt super god mat som hans mamma gjort! Turkisk mat är grymt gott :)

Hann även med en sväng hem till brorsan & Fia som hade en riktig bakisdag på soffan :) Min käre bror hjälpte mig att fixa internet på min dator genom min iphone :) Så nu har jag äntligen eget internet! Så nu kan Orkuns stackars bror få tillbaka sin dator :)

Nu ligger Orre här o sover på soffan, vi har gjort Jordgubbs smoothies & glott på tv! Vi skulle kolla på skräckfilm men han är ju så trött så det blir nog ingen film haha..



Nähä god natt på er gott folk!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sarase

tack för ett jätte mysigt nyår =) måste komma hem till dej snart juu :) puss kära vän!

2010-01-02 @ 20:22:27
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0