Måndag

Sitter här med halva käften bedövad, kom nyss hem från tandläkaren! Huhu sjukt obehagligt!
Men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att det är värre att ta bort tandsten än vad det var att borra!
Jag var ruggigt nervös över att laga hål eftersom jag aldrig gjort det förut  & har hört endel skräckexempel. som tex Orkun drog en liten historia om när han följde med sin mamma som skulle laga hål när han var mindre & det bara sprutade blod överallt, haha :) Så illa var det ju inte som tur var :P
Det gick riktigt bra iaf men nu är man 1200kr fattigare! :(

Har varit med Orkun hela helgen! Fredags tog vi en sväng på stan sen en hem till honom där det bjöds på nybakt bröd! (riktigt gott) Sen blev det filmmys hos mig, såg på Taken, riktigt bra film!

Lördags jobbade jag på Torsvillan 15-21 sen blev det visst en utgång på det oxå! Satt hos mig & drack till kl halv 2 sen en sväng till Otten!


Söndan tillbringades i sängen med 2 filmer, lagade även sjukt god mat, honungsmarinerad kyckling & stekta nudlar! Blev helt grymt gott! (stolta! :)

Nu blir det en sväng till Svärtinge sen i kväll kommer Peter hit, han var lite nyfiken på lägenheten :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0