utflykt

I fredags kidnappade jag med mig Sandra på en liten roadtrip, lånade Pitas Gps sen drog vi iväg!
Vi åkte till en jätte mysig liten affär som mamma tipsat mig om som ligger en bit utanför Finspång!
Wallmokrans heter den, jätte mkt fina saker, jag köpte 2 st jätte fina lådor med rosor på som ja ska ha i köket!

Sedan åkte vi vidare till ett jätte mysigt badställe där vi hade picknick & solade å badade!











Tack vännen för en super mysig dag! <3



Lördan åkte jag Vickan, Dennis, Tomas & Nelson ut till Arkösund å solade, badade & grillade hela dagen :)
Hur härligt som helst! Sedan åkte vi hem till mig & grabbarna kollade fotbollsmatchen & ja o Vickan deckade i min säng :P









Söndagen gick åt till att sova, sedan hälsade ja på Madde en sväng med lite blommor & choklad!
Är stolt över dig mitt hjärta, du är stark! <3

Sedan åkte ja & Jocke & badade vid ysunda framåt kvällen!
Blev jagade av en skock med får i hagen, Å Jocke blev livrädd! haha
Det va riktigt skönt med ett kvällsdopp innan jobbet!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack hjärtat <3 mitt :) blev jätte glad när du svängde förbi så där :) kärlek till dig

2010-07-05 @ 12:12:15
Postat av: Sandra

Det är DU som ska ha TACK! Det va supermysigt, det hade du fixat bra! ÄLSKAR att du lägger ut sådana bilder på mig, bara älskar´t! Har du sett dendär filmen "Hämnden är ljuv..." ? Kanske blir o tagga lite på Facebook sen...hhmmmm... :o



STOR KRAM får du iallafall! =)

2010-07-06 @ 18:16:53
Postat av: Micke

Ville bara säga att du är sjuk het och att din pojkvän är lyckligt lottad.



Hoppas du får en fortsatt härlig sommar.

2010-07-09 @ 13:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0