Studentfirande och jordgubbsvin

Ja vad ska man säga.. Tror nästan jag festat mer den här studentveckan än vad jag gjorde på min egen :P haha
Men fy så roligt vi har haft, speciellt i torsdags när vi firade Maria & Tildas Student! :)

Kvällens favorit låtar var:

Hey soul sisters, vet inte hur många gånger vi önskade den på lilla dansgolvet!
-Men tjejer ja kan inte spela samma låt hela kvällen, de förstår ni väl?! :P




waka waka dansades det friskt till på förfesten :)


Torsdagen började med att ja o Vickan hjälpte till att förbereda inför Marias student ute i Kårtorp!
Vi satte upp björkris och balonger och gjorde fint :)
Sen var det stress hela dagen och det hände massa sjuka saker som jag inte kan skriva om för det är under sekretess! hahahaha men vickan du är bara för skön, eller ska ja säga impulsiv och störd? haha
Älskar dej wify!

Sen vart det o titta på utspringet och sen hem till massa god mat o fika!
Det hade de gjort bra vickans mamma o mormor :)

Framåt kvällen åkte vi hem till Sara och förfestade i hennes trädgård, tills resten av gänget kom med nyckeln så fortsatte festen inomhus :P haha!!

Här kommer lite bilder från dagen/kvällen :)

Jag med Marias fina skylt :)


Tilda & Maria :)


Trött student :)


Mmmmm..


hihi


Johanna & Jag


Söta systrarna Pegler


Vickan, Martina, Johanna & lilla Alva :)


Jag, Maria & Lina utelåsta i Saras trädgård :P


Soul sisters <3


Älskar dig


Ja, Lina, Maria & Tilda


Tilda & Lasse :P


Tildorna :)


Sara!


<3


Provar Marias mössa & drömmer mig tillbaka :P


Tjejjor!


Skål!

Nu ska ja iväg på fotbollsmatch
Hageby-svärtinge :)

Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0