söndag

Gårdagen blev väldigt lyckad! Kom mer folk än väntat! Både Bf:are & icke Bf:are :) haha

Jag hade varit iväg & shoppat nya högtalare på dan oxå så att det skulle blir lite drag påt :) Åå de blev de!

Här kommer lite bilder från kvällen:

Patte visar upp en gammal klassbild från ettan på gymnasiet! :)


Hella & Hanna :)


Jag Forsen & Hella


Wify & Jag <3


Johanna, jag, Patte & Vickan


Folk :)


Brottas i sängen :P


PartiiPartii

Det var några utav alla 278 bilder som togs under kvällen :P

Tack för en super rolig kväll allihopa :)

Nej nu måste jag försöka sova, ska upp tidigt & jobba i morgon & sedan även jobba natten så de blir segt!

NattiNatti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se mååånga bilder ju ! :)

2010-03-29 @ 07:59:50
Postat av: sarase

haha va säger du, fick du aldrig i dem?? :D HAde ni roligt i lördags? Cecilia kom aldrig va? Vi hade kul på perukfesten..gick till Palace..men bara för att det va mycket folk där, annars hade vi gått till Otten :) PUSS

2010-03-29 @ 17:54:51
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sarase

Jaaaaa, när ska vi ses? Fan måste gå på stan innan fre! Jaa! jag e ledig fredag..men hmm.. funderar på om jag bara ska ta det lugnt för att må så bra som möjligt på kvällen.. Men kanske en solning på fre? O stan på tors? Eller kanske allt på tors? PUSS

2010-03-30 @ 00:18:07
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0