Torsdag

Åå idag är jag ledig! Det ni :)

Tog mej en rejäl sovmorgon sedan blev det en långpromenad med Becca & Bonzo! Engis skulle följt med men han var på tok för bakfull (vilket jag förstod att han skulle vara när jag hörde medelandet han prata in på mitt mob svar igår) haha! Ditt lilla fyllo :)

Igår kväll efter jobbet kom Orkun hit, så hade vi en riktig myskväll :) Sen skulle vi se på Sherlock Holms å hann väl bara sätta på filmen så somnade han :P Trött kille man har.. Glömde sin frukost på bänken i hallen i morse oxå stackarn :P

Orkun var tvungen att dokumentera hur jag såg ut i går kväll :)
-Åh vad söt du är bejbi du ser ut som en liten fjortis!
haha så himla elakt!


Fjortis va ju inte så snällt men känns ju skönt att veta att han tycker ja är fin när jag själv känner mig som en jäkla rugguggla i snetoffs o tofflor :P

Nej nu blir det duschen & sen laga nått käk!

I morgon bär det av till Ikea & köpa mitt nya köksbord & stolar :)

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0