väggdekor

Äntligen har jag fått arslet ur vagnen & satt upp min väggdekor, den fick sitta i köket ist för i vardagsrummet!



Nästa projekt är ett nytt köks bord! Men kan inte bestämma mig för om jag vill ha ett runt som mitt gamla jag hade när jag bodde i haga eller om jag ska ha ett vanligt lite finare matbord med 4 stolar?...


I natt kunde Orkun & jag inte sova för det var något knackande eller droppande ljud som inte gav sig, jag var livrädd & trodde att det spökade, (tror fortfarande) För varje gång jag satte mig upp & tände lampan så slutade det, sen när man skulle försöka somna så började det igen, precis över sänggaveln kom det ifrån.. sjukt läskigt!

Ska hyra in ett medium :P haha

I kväll är det Det Okända kl 20.00, älskar det programmet!
Men börjar ju jobba kl 21.00 så hinner inte se hela :(

Nää nu blire duschen, snart kommer OrreBorre!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jill

Vad fint det blev !!

2010-03-10 @ 17:00:29
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0