äntligen


Nu är den här, min lilla rosa kompis! Så nu ska ja bli bättre på att blogga igen!


Så nu har jag ju en dator iaf, men alltid ska de ju dyka upp något nytt problem...
Lämnade in bilen igår hos AG:s, trodde de va nått mindre fel på den men när ja kom för att kolla om den var klar berättar Johnny & Tony att kam-kedjan måste bytas & det kommer gå på 17 000 kr & det skulle ta ca 2 veckor!!
17 000 kr!!!! Pengar som jag inte har... Varför just nu? Varför just jag?
Höll på att bryta ihop.. Så snälla Johnny skjutsade ut mig till mamma o pappa i Svärtinge & följde med in & berättade om felet och hur det låg till...
Fick låna Pappas bil i helgen eftersom han är ledig & jag jobbar..
Sen får jag väl börja cykla :P Ska ju få en cykel av Pita :)
En grön kärring cykel som han hitta i sitt förråd :)
Bästa Pita! :)


Ja vad ska man säga, livet går väl inte riktigt som på räls för tillfället!
Först det här med lägenheten.. Kul att betala hyra men inte kunna bo i sin lägenhet för att den är för kall :P
Behöva flytta hem till Frugan å sova i tältsäng (ganska mysigt ioförsej) Men rörigt värre :P

Sen trasig dator på det, å sen när man väl köpt en ny då pajjar bilen å kostar skjortan att laga!

Det går bra nu... NOT





Kommentarer
Postat av: Anonym

är du inte tillsammans med orkun längre? :/

2010-05-09 @ 22:07:13
Postat av: klara

åh vad jobbigt med bilen och allt! Men en supersö dator har du i alla fall :-)

2010-05-17 @ 07:56:43
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: carro

Nej vi är inte tillsammans längre!

2010-05-20 @ 00:43:12
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: sarah

ooh jag vill också ha en rosa! :D

2010-05-23 @ 13:17:14
URL: http://sarah.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0