i want to be a billionaire

God morgon gott folk!

villket underbart väder :) Börjar dagen med att bränna en ny skiva till bilen, sedan tänkte jag ta mig en runda i vrinneviskogen! Blir ju på så bra humör när det är så fint väder!

Måste bara visa en bild på Vickan som Emma tog på henne förra veckan! Så himla fiin min wify <3

Älskar verkligen den här bilden!

Nu har Vickan dragit iväg å jobbar på kollo, så nu är det lugna gatan här hemma :)
Nae vars saknar henne redan! Vem ska ja nu skratta åt om nätterna!

Några av Vickans nattliga prata i sömnen repliker:

-Han är en bra kille, han är rik!
-Asså det här måste vi ta tag i, NU!
-BRÅKA? Vem vill bråka med oss?
-FAN, FI**A, HO**A, å alla fula ord ni kan tänka er kom ut ur hennes mun i natt :P

hahaha så himla söt när du ligger där o pratar o snarkar om vart annat!
Älskar dej wify <3 jalla kom hem nu!






Vilka jäkla låtar, sjuukt bra! Nu ska ja bege mig ut i solen!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0